BannerFans.com
Media och Journalistik Blogg listad på Bloggtoppen.se VeggieToppen

"En blogg för oss som är öppna för ett alternativ till dagens konsumtionssamhälle"

tisdag 29 juni 2010

Resultat av enkät om allt

Nu sitter jag och sammanställer min svaren från den enkät jag skickade ut till ett antal personer.
Intresset har minst sagt varit stort och jag har fått in många svar.

Jag är mycket förvånad av resultatet, men även positivt överraskad av sammanställningen.

Svaren motsäger sig i en del fall verkligheten. Dock har många konkreta exempel presenterats, och några åsikter är så pass tänkvärda att de förtjänas att lyftas fram.

Det kommer fler enkäter inom en snar framtid. (Denna enkät kan dock göras ett litet tag till, du hittar den längst ner på sidan)

Inom kort kommer svaren presenteras här på sidan. Och vad som är kanske ännu viktigare - slutresultatet och tankar kring detta.


Håll i er. Jag tycker det var enormt spännande att läsa resultaten. Jag hoppas det blir lika intressant för er att se detta och jämföra era egna åsikter mot den stora massan.

--::--

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar